Piątek, 26 kwietnia 2024

Jak wypromować gabinet kosmetyczny w sieci? Polecamy zaawansowane działania

25 lipca 2017

0

Strona www i profil na Facebooku to najpopularniejsze narzędzia, służące do wypromowania firmy w Internecie. Teraz korzystają z nich wszyscy. Jeśli jednak chcesz efektywnie zdobywać nowych klientów, powinieneś być zawsze o krok przed konkurencją. Przedstawiamy metody promocji firm z branży hair & beauty, które pomogą Ci odnieść sukces.

 

Stały kontakt z klientami

 

Aktywność w mediach społecznościowych to nie tylko publikowanie wpisów i zdjęć. Promocja gabinetu kosmetycznego w social mediach staje się dużo efektywniejsza, gdy jego administrator wchodzi w interakcje z użytkownikami, regularnie odpisując na ich komentarze. W cenie są szybkie i uprzejme odpowiedzi. Należy pamiętać przy tym, aby nie kasować nieprzychylnych opinii i nie krytykować osób, które zostawiają je na profilu. Działanie pod wpływem emocji może łatwo zakończyć się poważnym kryzysem wizerunkowym, który negatywnie odbije się na funkcjonowaniu salonu kosmetycznego.

 

Skuteczną strategią marketingową jest również utrzymywanie kontaktu z klientami za pośrednictwem SMS-ów i maili. Zaawansowane systemy do zarządzania gabinetami kosmetycznymi, takie jak m.in. Versum, są wyposażone w funkcjonalność umożliwiającą łatwe wysyłanie mailingu i wiadomości SMS do wybranych osób. Grono odbiorców można wyznaczyć ręcznie lub określić je za pomocą różnych kryteriów, np. płci.

 

Marketing szeptany

 

W sieci bardzo ważne jest to, aby było słychać o Twoim salonie kosmetycznym. Wiele firm decyduje się na nowoczesną formę promocji, którą jest marketing szeptany. To strategia polegająca na zamieszczaniu na forach internetowych przychylnych opinii o usługach własnej firmy. Dobrym sposobem kształtowania pozytywnego wizerunku może stać się także wykupienie wpisów sponsorowanych na poczytnych blogach.

 

REKLAMA: Najlepszych fryzjerów i kosmetyczek szukaj na: moment.pl

 

Monitoring mediów

 

Chcesz wiedzieć, co o Twojej firmie sądzą internauci? Skorzystaj z monitoringu mediów. Aby to zrobić, musisz wykupić dostęp do narzędzi, przeszukujących sieć pod kątem informacji dotyczących Twojego gabinetu kosmetycznego. Dzięki temu szybko zyskasz wgląd do wszystkich artykułów, wpisów na forach, a nawet komentarzy na Facebooku, w których ktokolwiek wspominał o Twojej firmie. To metoda, która pozwoli Ci nie tylko dowiedzieć się, jaką opinię Twój gabinet kosmetyczny ma w sieci, ale także zażegnać ewentualne konflikty u źródła – przecież nic nie stoi na przeszkodzie, abyś anonimowo podjął dyskusję z osobą oczerniającą Twoją firmę.

 

System wirtualnych rezerwacji

 

Jak zachęcić klientów do odwiedzenia Twojego gabinetu kosmetycznego? Daj im możliwość umówienia się na wizytę przez Internet. Dzięki wirtualnemu systemowi rezerwacji, termin odwiedzin w gabinecie kosmetycznym będą mogli zabukować bez wychodzenia z domu. Taką możliwość daje choćby portal Moment.pl, będący projektem współdziałającym z Versum. Co ważne, rezerwacje dokonywane za pośrednictwem portalu automatycznie są wpisywane do wirtualnego terminarza w systemie zarządzania salonem.

 

Sprawdź nas na versum.pl !

system rezerwacyjny VERSUM

 

Materiał zewnętrzny

Komentarze (0)

Zostaw komentarz