Czwartek, 28 marca 2024

Ile kosztują monitory reklamowe?

23 marca 2023

0

Nowoczesne rozwiązania marketingowe mogą wynieść Twój biznes na wyższy poziom. Dzięki nim Twoja komunikacja z klientami stanie się bardziej atrakcyjna. Monitory reklamowe mogą być wyposażone w zmienne treści, interaktywne kioski i inne funkcje, które pozwalają odbiorcom wybrać przekaz, który najbardziej ich interesuje. Ich możliwości znacznie wykraczają poza standardowe materiały promocyjne. Powyższe wskazówki pomogą Ci wybrać odpowiedni ekran reklamowy dla Twojej firmy.

Jakie monitory reklamowe wybrać dla swojej firmy?

Rośnie popularność cyfrowych alternatyw dla tradycyjnych billboardów. Cyfrowe alternatywy dla tradycyjnych billboardów zyskują na popularności. Mogą być umieszczone wewnątrz lub na zewnątrz sklepu, czy punktu usługowego i oferują więcej możliwości niż tradycyjne metody reklamy. Ekrany te mogą wyświetlać przyciągające wzrok grafiki i pliki wideo i nie wymagają dużych przestrzeni.

Co może nam powiedzieć monitor reklamowy?

Monitor reklamowy to urządzenie, które łączy w sobie wygodę i ekologię. Wielu właścicieli sklepów wie, jak ważne jest reklamowanie swoich usług w lokalnych mediach. Wielu właścicieli sklepów wie, że perswazyjny marketing jest kluczem do zarabiania pieniędzy. Jednak papier, ulotki, a nawet informacje w gazetach odchodzą do lamusa.

Wiele firm prześciga się w internecie i daje więcej reklam. Jako monitor reklamowy można wykorzystać witrynę sklepową lub okno frontowe. Choć jego skuteczność jest ograniczona, może przyciągnąć wiele osób. Ludzie w dzisiejszych czasach kochają technologię. Ruchome obrazy mogą być łatwo odebrane w tłumie i w klastrze z wieloma sklepami.

Jeśli tak jest, to technologia digital signage może zapewnić, że nasza oferta zostanie zauważona. Takie ekrany są często podziwiane przez osoby, które lubią czekać do końca treści, takiej przewijanej listy z promocjami. Monitor o wysokiej jakości może pokazać, co warto kupić w danym dniu.

Ekrany interaktywne i digital signage - najlepsze dla punktów usługowych

Firmy, które posiadają szeroką gamę produktów i promocji mogą być mylące, a nawet demoralizujące dla potencjalnych klientów. Digital signage to świetne rozwiązanie w takich sytuacjach. Ekrany te pozwalają na zaprogramowanie harmonogramu wyświetlanych treści. Monitory reklamowe interaktywne to świetna opcja, ponieważ odbiorca może znaleźć na propozycjach informacje, których szuka. Dowiedz się więcej na https://loboslink.pl/baza-wiedzy/czym-jest-system-digital-signage-i-jakie-ma-zastosowanie/.

Ściana wideo - widoczność w dużych formatach

W niektórych branżach znaczenie ma skala treści marketingowych. Do promocji można wykorzystać duże przeszklone powierzchnie w galeriach handlowych. W takich sytuacjach dobrze sprawdza się ściana wideo, czyli wielkopowierzchniowy ekran reklamowy, który składa się z kombinacji bezszwowych monitorów i wielkoformatowych wyświetlaczy. Konstrukcje ścian wideo w połączeniu z dynamicznymi treściami marketingowymi wywierają na widzach trwałe wrażenie - już sama ich wielkość sprawia, że trudno przejść obok nich obojętnie.

Monitor reklamowy

Jak wykorzystać technologię digital signage na monitorach?

Model - w skrócie. Różni producenci monitorów tworzą różne możliwości i funkcje. Niektóre monitory reklamowe mogą nie być wrażliwe na dotyk. Klienci nie mogą zmieniać obrazów lub filmów na wszystkich monitorach.

Ta opcja jest świetna dla sklepów, które chcą maksymalnie ułatwić obsługę klienta. W cenie ekranu zazwyczaj znajduje się oprogramowanie digital signage. Pozwala to na programowanie reklam zdalnie i bezpośrednio na ekranie. Te opcje są dostępne dla wszystkich, ponieważ w XXI wieku cenimy sobie wygodę i oszczędność czasu.

Na monitorach reklamowych mogą być preinstalowane głośniki, dzięki czemu klienci mogą usłyszeć radosną muzykę lub ścieżkę dźwiękową filmu. Wszystko to składa się na jedno sprytne urządzenie, które pozwala na reklamę w bliskiej odległości od sklepu.

System digital signage dla sklepu? Ile to kosztuje?

Tak!!! Ekrany oferują najnowsze produkty i ciekawe komunikaty głosowe. Potencjalni nabywcy są dodatkowo przyciągani przez voiceover. Ekrany pyłowe, odpowiednio zabezpieczone przed hałasem ulicznym, zostaną umieszczone przed witryną sklepową, aby zwiększyć zainteresowanie.

Wystarczy przekonać co najwyżej jeden z monitorów reklamowych, a wszyscy klienci będą Twoi.

Sklep z pięcioma kasami kosztuje 6-8 tysięcy złotych. W tym są monitory reklamowe, oprogramowanie komputerowe sterujące emisją, okablowanie, mocowania i instalacja. W tym mieści się wszystko, co jest potrzebne do ekranów reklamowych przy kasach. Inwestycja w pojedynczy monitor w sklepach convienience to od 2 do 3 tys. zł netto. Co ważne, infrastruktura jest dostępna również w formie dzierżawy.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz