|   | 

Jak zwiększyć wiarygodność strony internetowej?

To nie czasy gdzie samo posiadanie strony internetowej wystarczyło aby pozyskiwać klientów. W tych czasach nie wystarczy już nawet ładna strona internetowa. Aby się wyróżnić - twoja witryna musi być wiarygodna. Piękne zdjęcia z portalu Shutterstock nie robią już takiego wrażenia jak jeszcze kilka lat temu. Ludzie nie są naiwni, nawet przeciętny Kowalski intuicyjnie potrafi odróżniać zdjęcia “ściągnięte z internetu” (stockowe) od może troszkę gorszych ale przynajmniej tych autentycznych. Nie musisz starać się aby wszystkie zdjęcia na twojej stronie internetowej wyglądały idealnie...

To nie czasy gdzie samo posiadanie strony internetowej wystarczyło aby pozyskiwać klientów. W tych czasach nie wystarczy już nawet ładna strona internetowa. Aby się wyróżnić - twoja witryna musi być wiarygodna. Piękne zdjęcia z portalu Shutterstock nie robią już takiego wrażenia jak jeszcze kilka lat temu. Ludzie nie są naiwni, nawet przeciętny Kowalski intuicyjnie potrafi odróżniać strony internetowe ze stockowymi zdjęciami. Nie musisz starać się aby wszystkie zdjęcia na twojej stronie internetowej wyglądały idealnie...

Autentyczne zdjęcia

Projektując stronę internetową postaraj się aby oprócz pięknego layoutu prezentowała wiarygodną treść. Zdjęcia są elementem który rzuca się w oczy w pierwszej kolejności dlatego zamiast pobierać je z portalu stockowego, zorganizuj sesję zdjęciową lub jeśli masz wystarczające umiejętności możesz zrobić je samemu. Zdjęcia muszą być wiarygodne i zaprezentować Twoją firmę z jak najlepszej strony. Zamiast zgrywać się na kogoś innego niż jesteś lepiej wykonaj zdjęcia naturalne prezentujące Twoją firmę z jak najlepszej strony. Uwierz mi, Twoi odbiorcy łatwo dostrzegą “fake” co nie wyjdzie Ci na dobre.

Film promocyjny - zwiększenie konwersji strony internetowej

Najskuteczniejszą formą przekazania informacji jest film. Połączenia obrazu ruchomego z dźwiękiem pozwala nam przekazać ogromną ilość informacji w bardzo krótkim czasie. W zaledwie kilka minut jesteśmy w stanie zwalczyć serię kluczowych obiekcji naszego odbiorcy. Pokazać się od ludzkiej strony, że nie jesteś kolejną firmą krzakiem tylko zespołem ludzi z pasją który łączy wspólny cel - wysokiej jakości produkt.

Autentyczne referencje z portali społecznościowych

Wstawienie referencji tekstowych z awatarem rzekomego klienta jest w obecnych czasach czymś absolutnie niewiarygodnym. Twój potencjalny klient powinien mieć jakąkolwiek podstawę aby dać wiarę Twoim referencją dlatego najlepszym sposobem jest embedowanie referencji z portali społecznościowych. Dzięki temu będzie w stanie sprawdzić czy taka osoba faktycznie istnieje…co przełoży się zaufanie i Twój wizerunek.

Projektując swoją stronę internetową nie możesz zapominać o autentyczności. Wiele osób skupia się głównie na wyglądzie strony oraz intuicyjnym layoucie, co jest rzecz jasne bardzo ważne ale nie można zapominać o typowo ludzkiej stronie. Stworzyć ładną stronę nie jest tak trudno, natomiast stworzyć stronę i ładną i wiarygodną to już dużo trudniejsze zadanie...

 

Artykuł partnera

Zobacz również