Środa, 8 maja 2024

Jak zaprojektować roll up i jak go wykorzystać?

19 czerwca 2023

0

Rollup to stojak, który składa się ze stelaża z rozwiniętym na nim specjalnym materiałem oraz kasety z systemem rolującym. Prawdopodobnie widziałeś go już wcześniej, nawet jeśli nie znasz jego nazwy. Dlaczego są tak popularne? Rollupy pełnią konkretną funkcję.

Do czego służy rollup?

Rollupy są często wykorzystywane do reklamy, dlatego też można je zobaczyć na wielu wydarzeniach, takich jak targi, konferencje czy dni promocyjne na uczelniach.

Myślisz o stojakach, na których wisi plakat zapowiadający nową markę kosmetyków, która właśnie została wprowadzona do drogerii? W sklepie elektronicznym możesz zobaczyć duże zdjęcie najnowszego modelu iPhone'a. Rollupy są tym, czym są.

Mogą również służyć jako narzędzie informacyjne. Mogą też pełnić funkcję informacyjną - na przykład w poczekalni u lekarza mogą znajdować się rollupy zawierające informacje o nadchodzących zmianach w funkcjonowaniu gabinetu (inne godziny otwarcia, dni przyjęć).

Tego typu stojak reklamowy może pomieścić dowolną treść. Nie ma praktycznie żadnych ograniczeń.

Rodzaje rollupów

Rollup rollupowi nie równy. Istnieją różne rodzaje stojaków reklamowych, które różnią się rozmiarem, rodzajem tkaniny, kasetą lub jakością druku.

Pamiętaj, aby określić swoje potrzeby i priorytety przy wyborze odpowiedniego:

  • Szukasz niskiej ceny? Wybierz rollup ekonomiczny.
  • Masz większy budżet, ale nie chcesz, by był on zbyt ekstrawagancki. Sprawdź, czy standardowy rollup spełnia Twoje potrzeby.
  • Cena nie gra roli, bo najważniejszy jest efekt? Rollup Lux jest dla Ciebie!
  • Masz małe biuro, ale nie chcesz, by stojak odchodził do lamusa. Wybierz rollup w wersji mini, który zmieści się na biurku.

Jak widać, istnieje wiele opcji, które zaspokoją Twoje potrzeby. Rollupy są podstawą w świecie marketingu, więc możesz być pewien, że znajdziesz idealną wersję dla siebie.

Dlaczego rollupy są popularne?

Rollupy to najpopularniejszy system ekspozycyjny. Rollupy są popularne ze względu na ich wysoką funkcjonalność.

  • Niska waga - zaledwie 3-4 kg
  • Grafika w rollupie jest łatwo wymienialna.
  • Instalacja jest prosta i szybka - zajmuje tylko kilka chwil.
  • Łatwy transport - rollup można złożyć do niewielkiej kasety.
  • Skuteczność reklamowa - łatwo przyciągają uwagę grafiką i rozmiarami.

Dlaczego warto zainwestować w rollup?

Roll-upy są niedrogie, bardzo funkcjonalne i skuteczne - pod warunkiem, że zostaną odpowiednio zaprojektowane. W tym przypadku kreatywność i innowacyjność są kluczowe. Nie należy jednak zapominać o podstawach marketingu. Dobrze zaprojektowany roll-up przyciągnie uwagę atrakcyjną grafiką i ciekawą treścią. To sprawi, że odbiorca zainteresuje się reklamowanym produktem i go kupi.

Rollup

Jak zaprojektować najlepszą grafikę do rollup?

Projekt graficzny jest ważny w przypadku reklamy na rollupie. To pierwsza rzecz, którą zauważy odbiorca. Ważne jest, aby projekt był przejrzysty, spójny i minimalistyczny. Lepiej postawić na klasyczną elegancję niż krzykliwe, krzykliwe kolory. Mogą one przyciągnąć uwagę przechodniów, ale też sprawić, że poczują się niekomfortowo. Pamiętaj, że zdjęcia umieszczane na roll-upie muszą być wysokiej jakości.

Jak stworzyć odpowiednią treść na rollup?

Treści, które powinny znaleźć się w rollupie obejmują:

  • Łatwy do zapamiętania slogan;
  • Krótki opis reklamowanego produktu, usługi lub oferty;
  • Informacje kontaktowe (adresy, numery telefonów, adresy e-mail, strony internetowe itp.)

Najlepiej jest używać prostej czcionki, która jest łatwa do odczytania, ponieważ pomoże to odbiorcy zrozumieć treść.

Jaki rozmiar rollupu powinienem wybrać?

Rozmiar rollupu zależy od przestrzeni, w której planujesz go użyć. Najpopularniejsze rozmiary kaset to 100x200 (dla biur), 120x200 (dla wydarzeń promocyjnych) i 150x200 (do użytku biurowego). W razie potrzeby można jednak zamówić rollup w niestandardowym rozmiarze. Pamiętaj, aby wybrać trwałe, solidne materiały na rollup, niezależnie od wybranego rozmiaru.

Jak przygotować rollup do druku?

Przed rozpoczęciem drukowania należy upewnić się, że rollup jest prawidłowo przygotowany. Rozdzielczość ma ogromne znaczenie. Powinna ona wynosić co najmniej 150 DPI, w trybie CMYK, w skali 1:1. Spad musi wynosić co najmniej 10 cm od dołu i 1 cm po bokach. Ważne jest, aby przesłać projekt w formacie PDF lub TIFF. Jeśli te wymagania wydają Ci się czarną magią, nie obawiaj się, drukarnia Lobos Promo chętnie pomoże Ci w stworzeniu idealnego rollupu - Zamów Roll Up.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz