Czwartek, 2 stycznia 2025
Rollup to stojak, który składa się ze stelaża z rozwiniętym na nim specjalnym materiałem oraz kasety z systemem rolującym. Prawdopodobnie widziałeś go już wcześniej, nawet jeśli nie znasz jego nazwy. Dlaczego są tak popularne? Rollupy pełnią konkretną funkcję.
Rollupy są często wykorzystywane do reklamy, dlatego też można je zobaczyć na wielu wydarzeniach, takich jak targi, konferencje czy dni promocyjne na uczelniach.
Myślisz o stojakach, na których wisi plakat zapowiadający nową markę kosmetyków, która właśnie została wprowadzona do drogerii? W sklepie elektronicznym możesz zobaczyć duże zdjęcie najnowszego modelu iPhone'a. Rollupy są tym, czym są.
Mogą również służyć jako narzędzie informacyjne. Mogą też pełnić funkcję informacyjną - na przykład w poczekalni u lekarza mogą znajdować się rollupy zawierające informacje o nadchodzących zmianach w funkcjonowaniu gabinetu (inne godziny otwarcia, dni przyjęć).
Tego typu stojak reklamowy może pomieścić dowolną treść. Nie ma praktycznie żadnych ograniczeń.
Rollup rollupowi nie równy. Istnieją różne rodzaje stojaków reklamowych, które różnią się rozmiarem, rodzajem tkaniny, kasetą lub jakością druku.
Pamiętaj, aby określić swoje potrzeby i priorytety przy wyborze odpowiedniego:
Jak widać, istnieje wiele opcji, które zaspokoją Twoje potrzeby. Rollupy są podstawą w świecie marketingu, więc możesz być pewien, że znajdziesz idealną wersję dla siebie.
Rollupy to najpopularniejszy system ekspozycyjny. Rollupy są popularne ze względu na ich wysoką funkcjonalność.
Roll-upy są niedrogie, bardzo funkcjonalne i skuteczne - pod warunkiem, że zostaną odpowiednio zaprojektowane. W tym przypadku kreatywność i innowacyjność są kluczowe. Nie należy jednak zapominać o podstawach marketingu. Dobrze zaprojektowany roll-up przyciągnie uwagę atrakcyjną grafiką i ciekawą treścią. To sprawi, że odbiorca zainteresuje się reklamowanym produktem i go kupi.
Projekt graficzny jest ważny w przypadku reklamy na rollupie. To pierwsza rzecz, którą zauważy odbiorca. Ważne jest, aby projekt był przejrzysty, spójny i minimalistyczny. Lepiej postawić na klasyczną elegancję niż krzykliwe, krzykliwe kolory. Mogą one przyciągnąć uwagę przechodniów, ale też sprawić, że poczują się niekomfortowo. Pamiętaj, że zdjęcia umieszczane na roll-upie muszą być wysokiej jakości.
Treści, które powinny znaleźć się w rollupie obejmują:
Najlepiej jest używać prostej czcionki, która jest łatwa do odczytania, ponieważ pomoże to odbiorcy zrozumieć treść.
Rozmiar rollupu zależy od przestrzeni, w której planujesz go użyć. Najpopularniejsze rozmiary kaset to 100x200 (dla biur), 120x200 (dla wydarzeń promocyjnych) i 150x200 (do użytku biurowego). W razie potrzeby można jednak zamówić rollup w niestandardowym rozmiarze. Pamiętaj, aby wybrać trwałe, solidne materiały na rollup, niezależnie od wybranego rozmiaru.
Przed rozpoczęciem drukowania należy upewnić się, że rollup jest prawidłowo przygotowany. Rozdzielczość ma ogromne znaczenie. Powinna ona wynosić co najmniej 150 DPI, w trybie CMYK, w skali 1:1. Spad musi wynosić co najmniej 10 cm od dołu i 1 cm po bokach. Ważne jest, aby przesłać projekt w formacie PDF lub TIFF. Jeśli te wymagania wydają Ci się czarną magią, nie obawiaj się, drukarnia Lobos Promo chętnie pomoże Ci w stworzeniu idealnego rollupu - Zamów Roll Up.
Komentarze (0)