Piątek, 29 marca 2024

Projekt strony internetowej w Lublinie - jak znaleźć dobrego specjalistę?

24 maja 2021

0

Większość przedsiębiorców zaczyna rozumieć, jak ważny jest marketing internetowy we współczesnym biznesie. Gdy już jednak podejmiemy decyzję o stworzeniu strony i rozpoczęciu działania w sieci - pojawia się problem. Nie wiemy jak to zrobić! Trzeba więc udać się po pomoc do specjalisty. Jak jednak odróżnić fachowców od partaczy?

Profesjonalne tworzenie stron internetowych w Lublinie - realizacje dowodem skuteczności

Najlepszym wyznacznikiem tego, czy firma lub freelancer znają się na tworzeniu stron internetowych - są dotychczasowe realizacje. Portfolio, które zawiera strony-wizytówki, sklepy internetowe i katalogi świadczy o tym, że mamy do czynienia z profesjonalistami. Możemy przy okazji ocenić, czy estetyka i styl wykonanych realizacji nam odpowiada. Agencje marketingowe zazwyczaj dysponują szerszym wachlarzem stylistycznym niż samodzielni specjaliści.

Opinie klientów - czy warto się nimi sugerować?

Mogłoby się wydawać, że opinie klientów powinny mieć znaczenie priorytetowe. W rzeczywistości jednak negatywna opinia wcale nie musi oznaczać, że firma jest zła. Dlaczego? Bo często nie jest poparta argumentami, tylko subiektywnymi odczuciami. O ile do tych każdy ma prawo, o tyle ocenianie rzetelności i profesjonalizmu firmy z perspektywy emocji i własnego “wydaje mi się”, a nie wiedzy, jest pretensjonalna i nie ma żadnego odniesienia do rzeczywistości.

Zakres oferty - tylko tworzenie stron internetowych, a może więcej?

Tworzenie stron internetowych w Lublinie jest często tylko jednym z wielu punktów oferty danej firmy - czego świetnym przykładem jest chociażby IBIF.PL: https://www.ibif.pl/. Zasadniczo im szersza oferta, tym lepiej. Nie tylko dlatego, że świadczy to o wysokiej jakości usług, ale też dlatego, że możemy współpracować z jedną firmą na wielu płaszczyznach. Ibif może stworzyć dla nas stronę czy sklep internetowy, wypozycjonować je, wypromować przy pomocy kampanii Google Ads i prowadzić aktywne działania marketingowe na Facebooku.

Jak zaoszczędzić pieniądze, współpracując z agencją interaktywną?

Warto wspomnieć też o tym, że w przypadku agencji marketingowych warunki współpracy - w tym także stawka - ustalane są indywidualnie. W związku z tym możliwe jest obniżenie kosztów poszczególnych usług (tworzenie strony, Google Ads, Social Media), jeśli zdecydujemy się na wykupienie więcej niż jednej. Agencji się to opłaca, ponieważ zyskuje lojalnego klienta. Nam zaś się opłaca, bo po prostu zapłacimy mniej niż w sytuacji, gdybyśmy kupowali każdą usługę osobno.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz