Piątek, 26 kwietnia 2024

Marketing Automation i ochrona komputera w Twojej firmie

6 grudnia 2016

0

Firmy i agencje marketingowe rozszerzają swoją działalność nie tylko na rynku krajowym, ale także międzynarodowym, dlatego coraz więcej przekłada się polskie treści na zagraniczne języki. To samo dotyczy wartościowych tekstów o charakterze biznesowym z zagranicznych domen, które chcielibyśmy przełożyć na nasz język ojczysty. Przekłady te obejmują przede wszystkim treści marketingowe, które mają na celu promować naszą firmę na całym świecie. Czy wiesz, w jaki sposób znaleźć lub stworzyć dobre tłumaczenie?

Z dnia na dzień rośnie zapotrzebowanie na wartościowe treści marketingowe. Na rynku powstaje coraz więcej biur tłumaczeń, które oferują najwyższej jakości usługi. Możemy skorzystać także z usług freelancerów lub naszych współpracowników, zajmujących się tłumaczeniami. W tym momencie należy pomyśleć o wyborze jak najlepszego programu, obsługującego treści w różnych wersjach językowych.

Translation Software – co to takiego?

Aby nasze tłumaczenia były profesjonalne, powinniśmy zapewnić naszym tłumaczom jak najlepsze warunki do pracy. Przydatne okażą się oprogramowania, wspierające pracę tłumacza typu CAT (Computer Aided Translation, tj. tłumaczenie wspomagane komputerowo). Posiadają one wiele zalet, m.in. pozwalają tworzyć pamięć tłumaczeniową, zunifikować słownictwo wykorzystywane we wszystkich projektach. Ich użytkowanie sprawia, że praca osób wykonujących tłumaczenia i korekty tekstu jest zoptymalizowana – stworzonymi treściami można zarządzać w łatwy sposób oraz aktualizować je (przetłumaczone już teksty mogą być wykorzystywane ponownie w przyszłości).

Corporate Translation Software

Programy CAT zezwalają na zaawansowaną analizę tekstów, znajdujących się w bazie – dzięki temu będziemy wiedzieć, które treści się powtarzają oraz jaki jest stopień podobieństwa między nimi. Jest to bardzo wygodne i pozwala zaoszczędzić czas, dbając jednocześnie o zachowanie jak najwyższej jakości usług. Korzystając z takich narzędzi mamy możliwość pracować na różnych formatach tekstów. Nasza praca także jest zsynchronizowana z programem DTP (Desktop Publishing). Jak wypromować już przetłumaczoną treść?

Automatyzacja Marketingu - Content Marketing i Inbound Marketing

Jeśli chcemy zapewnić swojej firmie jak najlepsze wyniki, powinniśmy wdrożyć strategię „marketingu przychodzącego” (z ang. Inbound Marketing). Strategia ta rożni się od klasycznych metod (na przykład od nachalnych banerów na stronach internetowych). Ma ona na celu efektywne budowanie wizerunku naszej marki, dzięki któremu będziemy mogli utrzymać długotrwałe relacje z naszymi klientami. Ważne, aby obie strony były tak samo zaangażowane we współpracę, ponieważ wtedy będzie ona przebiegać w pełni profesjonalnie.

Dzięki podjęciu takich działań, szczególnie w zakresie marketingu treści (Content Marketing), umożliwimy internautom znalezienie nas w sieci. Warto promować się w takich kanałach jak: social media, na blogach, sami możemy tworzyć poradniki, e-booki, artykuły, videoblogi, newslettery.

 

W przypadku generowania newsletterów niezbędny będzie Marketing Automation. Jest to automatyzacja marketingu pozwalająca nam na personalizowanie komunikacji (gdzie, kiedy, w jakiej formie). Dzięki niej zintegrowane są różne narzędzia, które pomagają zatroszczyć się o każdego klienta indywidualnie. Ogromną rolę odgrywa też Content Marketing, za pomocą którego dotrzemy do określonej grupy docelowej, tworząc spersonalizowane treści.

Spośród tysiąca propozycji biur tłumaczeniowych, należy się odpowiednio wyróżnić, aby zostać zauważonym. Warto przeanalizować upodobania i preferencje potencjalnych klientów i dopasować swoją ofertę do aktualnych trendów. Dzięki temu, będziemy mogli przygotować strategię, która idealnie wkomponuje się w potrzeby klientów. Zdefiniowanie strategii SEO, w social media, stworzenie unikalnych treści oraz dobranie stosownych kanałów marketingowych pomoże nam na bieżąco kontrolować procesy, zachodzące w naszej firmie. W miarę potrzeby i możliwości możemy je aktualizować i ulepszać.

Ochrona komputera i szyfrowanie plików

Ochrona każdego firmowego komputera to podstawa bezpieczeństwa w każdym przedsiębiorstwie – małym czy dużym. Hasła to pierwszy krok do zabezpieczenia danych, jednak w dzisiejszych czasach łatwo je „obejść”, dlatego warto zainwestować w bardziej zaawansowaną ochronę.

 

 

Najlepszym rozwiązaniem dla firm będzie skorzystanie z programów do zabezpieczenia komputera i plików na nim się znajdujących. Na czym polega pełne szyfrowanie dysku (z ang. full disk encryption, w skrócie FDE)? Jest to metoda kodowania, dzięki której zaszyfrowany zostaje każdy bajt danych, znajdujący się na dysku twardym komputera. Zostaje on zakodowany przy pomocy eksperckiego oprogramowania do szyfrowania dysku. Dzięki temu osoby trzecie nie będą miały dostępu do treści zawartych w naszym systemie bez naszego zezwolenia.

Takie oprogramowania są niezbędne dla biur tłumaczeń, które mają w swoich zasobach tajne informacje i wrażliwe dane. Oprócz podstawowej blokady przed wirusami i zabezpieczeniu komputera, musimy chronić dane naszych klientów przed cyberprzestępcami.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz