Czwartek, 28 marca 2024

Masowa wysyłka sms – czy to się jeszcze opłaca?

4 listopada 2022

0

Masowa wysyłka SMS stała się nie lada atrakcją dla marketerów i przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć kampanię marketingową niewymagającą wielkiej inwestycji. Usługi SMS są znane od wielu lat i nadają się do marketingu w wielu różnych branżach. Ale czy w 2022 r. nadal mają sens? Przekonaj się sam!

Narzędzia marketingu cyfrowego są rozbudowywane od co najmniej kilku ostatnich dekad. Skutecznie wpływają na wzrost sprzedaży, utrzymanie relacji z klientami oraz zwiększenie liczby leadów i potencjalnych klientów. Chociaż czynniki, takie jak ograniczenia dostawców sieci komórkowych i ulepszona technologia antyspamowa w inteligentnych urządzeniach, mogą negatywnie wpłynąć na skuteczność kampanii SMS, wciąż uważa się je za dochodowe narzędzie marketingowe. Poznaj jego największe zalety.

Zalety masowej wysyłki SMS

Decydując się na rozpoczęcie nowego biznesu, najpierw musisz zrozumieć cel swojej komunikacji. Masowa wysyłka SMS pomogła wielu firmom dotrzeć do klientów na całym świecie w ciągu kilku zaledwie sekund. Ponadto, cały proces wymaga minimalnego wysiłku. Wielu dostawców oferuje przedsiębiorcom gotowe rozwiązania API do wysyłki SMS, które można w prosty sposób zaimplementować w firmowym oprogramowaniu.

Wiadomości zbiorcze zwiększają konwersję poprzez zwielokrotnienie sprzedaży oraz poszerzanie zasięgu klientów i rynku. Usługi masowej wysyłki SMS są skuteczne dla wszystkich sektorów biznesu, takich jak A2P, B2C, B2B, marek komercyjnych, organizacji światowych i firm sektora publicznego. Przedsiębiorstwa polegają na masowych wiadomościach SMS, aby dotrzeć do swoich klientów, zwiększyć zaangażowanie klientów oraz promować swoje usługi i produkty, przy sporej oszczędności firmowych zasobów.

Większość kupujących twierdzi, że chętniej kupi produkt lub przetestuje obsługę, jeśli  nawiąże z marką więź emocjonalną. Oczywiście, możesz spersonalizować e-maile, ale wiadomości SMS są tak samo konfigurowalne. W połączeniu z ich bezpośredniością i wysokimi wskaźnikami zaangażowania, jest to doskonały sposób na przyciągnięcie większej liczby kupujących. Masowe wiadomości SMS wysłane w celach promocyjnych mogą wykorzystywać kody QR lub skrócone linki,  które odsyłają do sklepu internetowego lub profili w mediach społecznościowych.

Masowa wysyłka SMS to wydajne i skuteczne narzędzie marketingowe

Mogłoby się wydawać, że ​​SMS nie jest już skutecznym narzędziem marketingu cyfrowego i zaangażowania mobilnego. Gdyby jednak była to prawda, nie otrzymywaliśmy  wiadomości SMS z ofertami promocyjnymi, powiadomieniami i ogłoszeniami o sprzedaży od różnych marek. Pomimo zmian w dzisiejszym marketingu cyfrowym, na usługi związane z masową wysyłką SMS wciąż jest bardzo duże zapotrzebowanie. Każdy telefon komórkowy może szybko odbierać wiadomości błyskawiczne przez 24 godziny na dobę, w dowolnym czasie i miejscu. Co więcej, funkcja ta działa, niezależnie od tego, czy dane urządzenie ma dostęp do Internetu.

Organizacje preferują taką formę komunikacji ze swoimi klientami, ponieważ masowa wysyłka SMS jest wydajnym, prostym i skutecznym narzędziem marketingowym. Co więcej, wdrożenie spersonalizowanej strategii SMS nie wymaga dużego kapitału. Dzięki rozwiązaniom z zakresu API (interfejsu programowania aplikacji) firmowe oprogramowanie – w tym systemy CRM czy aplikacje marketingowe – można wykorzystać do masowej wysyłki SMS. Taką możliwość gwarantuje m.in SerwerSMS – dostawca inteligentnych rozwiązań z zakresu komunikacji mobilnej.

​Artykuł partnera

Komentarze (0)

Zostaw komentarz