Czwartek, 2 stycznia 2025
Posiadając własną firmę konieczne jest korzystanie z narzędzi, które są proste w użyciu, a jednocześnie niezawodne. Firmy mogą korzystać z wielu pakietów biurowych, jednak istnieje jeden, który jest połączony zarówno z komputerem, jak i urządzeniami mobilnymi. Mowa tu o G Suite. Jest to narzędzie od Google, które pozwala na skuteczną pracę naszego zespołu. G Suite składa się z czterech głównych elementów z których może skorzystać użytkownik. Usprawnia ona kontakt między pracownikami, ułatwia tworzenie treści, ułatwia dostęp do mediów oraz pozwala na kontrolę danych. Konto zakłada się szybko, prosto oraz intuicyjnie.
Komunikacja w G Suite oparta jest na czterech głównych produktach. Do wysyłania wiadomości służy znany użytkownikom Gmail. G Suite działa w domenie firmy, co pozwala na zachowanie profesjonalizmu. Poczta e-mail jest obsługiwana przez Gmail, który jest intuicyjny i posiada wiele udogodnień dla pracownika, a wysyłana jest z firmowego adresu e-mail. Zapisywanie spotkań umożliwia Kalendarz, a kontakt bezpośrednio za pomocą platformy możliwy jest dzięki Hangouts Chat oraz Meet.
Dzięki temu, że G Suite jest kompatybilny zarówno z urządzeniami stacjonarnymi, jak i mobilnymi, niczym trudnym jest tworzenie treści. Pliki mogą mieć formy dokumentów tekstowych, arkuszy, formularzy czy prezentacji. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość tworzenia witryn czy aplikacji. Do zapisywania notatek ze spotkań czy krótkich informacji sprawdzi się Google Keep.
Pracownik korzystając z G Suite ma możliwość dostępu do danych przechowywanych w chmurze wszędzie, gdzie ma dostęp do Internetu. Dane przechowywane i udostępniane są bezpośrednio przez Dysk Google. W zależności od upodobań, możliwe jest udostępnianie konkretnych danych dla poszczególnych użytkowników. Konta w wersji Basic mają 30 GB miejsca na przechowywanie danych, z możliwością rozszerzenia pakietu. Chmura pozwala na szybkie udostępnianie plików członkom zespołu, oraz pracę na jednym dokumencie w czasie rzeczywistym przez kilka osób jednocześnie.
Zarządzanie danymi w G Suite jest proste i intuicyjne. Narzędzia do administrowania dostępem do treści dla poszczególnych kont pozwalają na zachowanie ładu i porządku w danych przedsiębiorstwa. Zapewniają również bezpieczeństwo dla wszystkich danych. Współpraca online dzięki G Suite daje wiele możliwości rozwoju biznesu.
G Suite jest narzędziem pozwalającym na sprawną pracę biurową w firmie. Jest to narzędzie ułatwiające pracę i działania wszystkich pracowników. Cennik usług jest zróżnicowany i zależny od rodzaju pakietu, na który przedsiębiorca się decyduje. Do wyboru są trzy możliwości: pakiet Basic, Business oraz Enterprise. Ceny uzależnione są od tego, jakie opcje znajdują się w pakiecie i wyglądają następująco: 5,2 Euro, 10,4 Euro oraz najwyższy pakiet za 23 Euro. Każdy z pakietów jest zgodny z obowiązującymi przepisami RODO.
Oczywiście ceny bazowe mogą podlegać negocjacji, w tym celu wystarczy skontaktować się z Partnerem Google, który może zaoferować zdecydowanie lepsze warunki współpracy, ponieważ już na starcie okres testowy trwa 30 dni zamiast 14. Jeśli Twoja firma chce korzystać z rozwiązań, które wykorzystują takie firmy jak Booksy, Colgate, Ocado wypełnij formularz znajdujący się na tej stronie https://flyonthecloud.com/pl/g-suite/
Artykuł sponsorowany
Komentarze (0)