Czwartek, 26 listopada 2020

Telefon kontaktowy UPC i inne formy pomocy dla klientów

18 maja 2020

0

UPC to jeden z najpopularniejszych dostawców Internetu, telewizji kablowej oraz usług telefonicznych. Nic więc dziwnego, że tak wiele osób zastanawia się, jaki jest telefon kontaktowy UPC? W końcu masz prawo do uzyskania pomocy oraz informacji. Sprawdź najważniejsze kwestie, związane z Działem Obsługi Klienta w UPC!

Co zyskujesz?

Idea strony kontaktinfolinia.pl jest bardzo prosta. Gromadzimy najważniejsze kwestie, związane z numerami telefonów do obsługi klienta najpopularniejszych firm i operatorów sieci, a Ty możesz z tego skorzystać w dowolnym momencie. W ten sposób – w każdej chwili – możesz dowiedzieć się, jaki jest telefon kontaktowy UPC i na jaką pomoc możesz liczyć.

Zyskujesz nie tylko telefon kontaktowy UPC…

UPC, jako jeden z największych dostawców usług telewizyjnych, internetowych i telefonicznych, posiada rozbudowany Dział Obsługi Klienta. Okazuje się, że telefon kontaktowy UPC to tylko jeden z wielu elementów, który został stworzony, w celu rozwiązywania Twoich problemów.

Na stronie dostawcy znajduje się „Asystent Kontaktu”, z którego skorzystać może każdy klient indywidualny. Dzięki niemu uzyskasz:

• Pomoc techniczną.

• Kontakt z działem rachunków i płatności.

• Dostęp do zarządzania kontem i usługami.

• Możliwość skorzystania z pomocy z innych obszarów.

Wystarczy zatem dostęp do Internetu, aby uzyskać nieograniczone możliwości zarządzania swoimi usługami oraz kontaktu ze specjalistami.

Jaki jest telefon kontaktowy UPC?

Dział Obsługi Klienta UPC oferuje kompleksową pomoc, dostosowaną do potrzeb każdego konsumenta. W ten sposób powstał numer infolinii:

• 813 813 813 – dla klientów indywidualnych

• 813 812 888 – dla klientów biznesowych

Opłaty za połączenie są zgodne z taryfą operatora, a uzyskanie pomocy telefonicznej jest możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

Telefon kontaktowy UPC to nie jedyna forma pomocy, z której mogą skorzystać potrzebujący. Oprócz kontaktu telefonicznego istnieje również możliwość uzyskania wsparcia, poprzez:

• Formularz kontaktowy (na stronie internetowej) z wpisaniem swojego numeru telefonu i oczekiwaniem na połączenie z konsultantem (należy czekać zazwyczaj około 30 sekund).

• Formularz kontaktowy (na stronie internetowej) z zamieszczaniem pytania i oczekiwaniem na odpowiedź drogą mailową.

• Dział FAQ, gromadzący najczęstsze i najpopularniejsze pytania, zadawane przez konsumentów.

Jako klient zyskujesz zatem pełną paletę barwnej pomocy i wsparcia, która Ci przysługuje. Możesz z niej skorzystać w każdej chwili!

Pomoc techniczna vs Obsługa klienta.

Nie marnuj czasu i dotrzyj do właściwych konsultantów, którzy rozwiążą Twoje problemy. Oszczędź sobie kłopotu i uniknij czasochłonnego przekierowywania do odpowiednich działów, poprzez wybór właściwej formy pomocy.

Czym różni się obsługa klienta od pomocy technicznej?

Pomoc techniczna skupia się na nieprawidłowym działaniu usługi lub sprzętu. Ponadto umożliwia samodzielną diagnostykę poprzez przygotowaną na stronie UPC obszerną bazę wiedzy z zakresu: internetu bezprzewodowego, Wi-Fi, poczty UPC, czy Horizon Go i Pakietu bezpieczeństwa UPC.

Obsługa klienta dotyczy natomiast nie usługi i sprzętu, ale Ciebie, jako konsumenta. W ten sposób uzyskasz pomoc z zakresu: rachunków i płatności oraz zarządzania kontem i usługami. Dodatkowo otrzymasz pomoc w innych tematach, dotyczących reklamacji, rezygnacji, zwrotu, czy przeniesieniem numeru do UPC.

Oto telefon kontaktowy UPC. Korzystaj do woli z oferowanej pomocy!

Powtórzmy to raz jeszcze: 813 813 813 dla klientów indywidualnych i 813 812 888 dla klientów biznesowych. Oto telefon kontaktowy UPC, z którego możesz skorzystać w dogodnym dla siebie momencie. Wierzymy, że korzystanie z usług dostawcy Internetu, telewizji i usług telefonicznych będzie bezproblemowe. Jeśli jednak kiedykolwiek będziesz potrzebował pomocy, już wiesz, gdzie możesz jej szukać!

Artykuł zewnętrzny

Komentarze (0)

Zostaw komentarz