Wtorek, 7 lutego 2023

Jak zaoszczędzić czas i stworzyć profesjonalne CV?

17 listopada 2022

0

​CV to bardzo ważny dokument, który istotnie wpływa na szansę zdobycia pracy. Jego wykonanie może wydawać się trudne, zwłaszcza że warto zwracać uwagę nie tylko na wpisywane informacje, ale i szatę graficzną czy ogólny wygląd dokumentu. Z jednej strony powinien wyglądać w pełni profesjonalnie i elegancko, z drugiej – przyciągać do siebie uwagę rekrutera i wyróżniać się spośród innych konkurentów. Na szczęście istnieją proste narzędzia, które sprowadzają cały proces przygotowania CV do zaledwie kilku minut. Zbierz niezbędne informacje i dokumenty, a później po prostu wpisz je w intuicyjny kreator.

Przygotuj niezbędne informacje o sobie

Teoretycznie każdy wie, jakie studia skończył i gdzie pracował. Jest jednak spora szansa, że nie pamiętasz, w którym roku otrzymałeś dyplom, kiedy dokładnie odszedłeś z poprzedniego stanowiska pracy albo otrzymałeś ważną certyfikację. Wszystkie informacje na ten temat warto wpisywać do CV wraz z konkretnymi datami, najlepiej ze wskazaniem miesiąca i roku.

W przygotowaniu do tworzenia CV pomóc może znalezienie dokumentów takich jak świadectwa pracy, dyplomy ukończonych kursów zawodowych i studiów wyższych. Przyda się właściwie wszystko, co świadczy o działalności związanej z aplikowanym stanowiskiem, łącznie z potwierdzeniem wolontariatu, referencjami, czy nawet publikacjami.

Wszystkie te informacje następnie wystarczy wpisać w internetowy kreator życiorysu, wybierając odpowiedni szablon z galerii gotowych wzorów, żeby uzyskać CV zaprojektowane i sformatowane przez profesjonalistów znających od podstaw zasady rekrutacji.

Uzupełnij informacje w kreatorze i pobierz CV

Internetowy kreator CV to intuicyjny program, który pomaga stworzyć profesjonalny życiorys dopasowany do aplikowanego stanowiska. Pierwszy krok to wybór odpowiedniego szablonu. Do wyboru są zarówno proste motywy sprawdzające się w wielu branżach, jak i nieco bardziej nowoczesne lub profesjonalne, które świetnie podkreślają posiadane kompetencje.

Po wyborze szablonu przychodzi czas na uzupełnienie wszystkich sekcji dokumentu. Wpisz informacje o swoim wykształceniu, historii zatrudnienia, pełnionych obowiązkach, sukcesach zawodowych, czy dodatkowych kursach, które ukończyłeś. Kreator sam zaproponuje Ci dodanie do CV kolejnych sekcji podkreślających Twoje mocne strony, upewniając się, że o niczym nie zapomnisz.

Szablony CV dostępne w kreatorze są gotowe do wypełnienia ich informacjami, jednak nie oznacza to, że nie można ich modyfikować. Swój dokument możesz dopasować zarówno do własnego stylu, żeby odzwierciedlał Twój charakter, co ważne szczególnie w przypadku pracy kreatywnej, jak i oczekiwań wiążących się z konkretnym stanowiskiem. Zmieniając układ poszczególnych elementów CV, kolorów, czcionek, czy dodatkowych opisów, stwórz dokument, który podkreśli Twoje kompetencje i pokaże rekruterowi, że jesteś idealnym kandydatem.

Gotowe CV pobierasz w wybranym formacie. Najczęściej rekruterzy preferują dokumenty przesyłane w formacie PDF, dzięki któremu można mieć pewność, że niezależnie od tego, na jakim komputerze zostaną otwarte, ich układ i wygląd nie ulegnie zmianie.

Artykuł partnera

Komentarze (0)

Zostaw komentarz